4. Creatie, media en executie

van vormgeving en mediastrategie tot slimme technologie

Gefeliciteerd! U bent gearriveerd bij fase 4.

U bent aangekomen bij fase 4 van onze aanpak en u heeft fase 1 t/m 3 succesvol met ons doorlopen. Hieruit is een nieuwe visie en verscherpte organisatie ontstaan. Of het betekent dat uw bestaande visie en strategie ons vertrouwen heeft gewonnen en uw organisatie ons heeft overtuigd om hiermee door te ontwikkelen in de vorm van creatie, vormgeving en slimme technologie. Now, let's start the fun part:
In een prettige samenwerking uw merk letterlijk in vorm brengen!

Van creatie naar mediabeleid

Het moment is aangebroken om de visuele herkenbaarheid van uw onderneming te professionaliseren en uw kernboodschap uit te dragen. Uw succes is afhankelijk van design en slim adverteren. Nieuwe technologie is slechts een volgende toevoeging aan de bestaande mogelijkheden. Originele ideeën blijven altijd het hardste nodig.


CREATIE

Nu de visie en strategie helder is, wordt het mogelijk deze uit te dragen met een herkenbare huisstijl. Uw huisstijl dient nauwkeurig te worden doorgevoerd in alle communicatie-uitingen van uw bedrijf. Deze huisstijl bewaking zorgt voor consistentie en herkenning voor uw doelgroep. Uw huisstijl wordt doorgevoerd in uw drukwerk, advertenties, website, buitenreclame en alle overige communicatie en media die uw bedrijf inzet. Wist u dat een (grafisch) ontwerper regels bedenkt voor de correcte toepassing van huisstijl-elementen, zoals kleurgebruik, lettertypes, layout etcetera?

MEDIASTRATEGIE

Vanuit de ontwikkelde visie en strategie wordt nu een mediabeleid uitgewerkt. Hoe gaat u de juiste doelgroep bereiken? Via welke kanalen en op welk tijdstip wordt uw boodschap gepresenteerd? Moeten we veel adverteren? Er wordt strategisch onderzocht welke media bij het bedrijf past en wat het ideale moment is om deze in te zetten. Daarnaast is het essentieel om na te denken over de social media strategie. In een tijd waarin social media steeds belangrijker wordt, moeten bedrijven inspelen op verschillende inhaakmomenten. Een marketing content kalender is een hierbij een handig hulpmiddel. Dit is bijvoorbeeld een Excel-overzicht, waarmee u in één oogopslag ziet wanneer een bericht gepubliceerd wordt op uw social media kanalen.


Webdevelopment

Door de komst van de smartphone is het belangrijk dat de afmeting van je website flexibel is en zich aan de schermgrootte van de bezoeker aanpast. Veel websites hebben nog geen mobiele versie, waardoor bezoekers de website niet goed kunnen lezen op het kleine scherm. Wij zijn van mening dat u als bedrijf ook in deze trend moet meegroeien om uw website zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk te maken. Wij helpen u graag om uw website responsive (mobiel geschikt) te maken.

Online marketing

Het is van levensbelang dat er een online marketingplan wordt opgesteld, waarmee u op internet goed vindbaar bent in verschillende zoekmachines en gericht kunt adverteren op locaties waar uw afnemers zich bevinden. Deze resultaten worden meetbaar en inzichtelijk gemaakt, zodat u kunt zien of u op de goede weg bent, of dat er toch nog elementen aangepast moeten worden.


Adverteren

Bij een gerichte mediastrategie hoort ook het onderdeel adverteren. Wij kijken welke media bij uw bedrijf past en op welke manier advertenties ingezet kunnen worden om gestelde doelen te behalen. Op welke plekken is uw advertentie effectief en welke inhoud spreekt uw doelgroep aan?

Creatieve ideeën

Denkt u outside of the box als het gaat om nieuwe ideeën bedenken? Of bent u op zoek naar een creatieve geest die dit voor u kan doen? Ook voor het uitwerken of bedenken van nieuwe creatieve ideeën kunt u bij ons terecht. Wij werken dit graag voor u uit of denken met u mee in een gezamenlijke denksessie.


Public Relations (PR)

Wij verzorgen ook uw public relations. Denk hierbij aan het bijhouden van periodiek drukwerk of het versturen van de maandelijkse nieuwsbrief. Daarnaast verzorgen wij uw advertenties, beheren wij de content op al uw mediakanalen en zetten wij persberichten voor u uit.