Logo ontwerp De Buitenbocht

Een stevig en concreet logo voor Paul Dorrepaal van De Buitenbocht...

Logo De Buitenbocht voor Paul Dorrepaal

Stevig en concreet, dat moest het nieuwe logo worden voor De Buitenbocht, de nieuwe naam van de zelfstandig HR-professional Paul Dorrepaal. Paul is een authentieke stille kracht voor organisaties. Zijn nieuwe slogan is dan ook; “Brengt souplesse in organisaties”. De Buitenbocht is een echte teambuilder.
Paul gaat ondernemingen op alle niveaus van het HR-beleid bijstaan en zorgt voor een win-win situatie, niet alleen voor de werkgever maar ook voor de werknemer.

Buitengewoon logo

  • Opdracht
    Ik ben zelfstandig HR professional geworden en mijn bedrijfsnaam is inmiddels bedacht. Nu ben ik op zoek naar een bijpassend logo dat stevig voor mijn kernwaarden staat.
  • Resultaat
    Een subtiel en stevig logo.
  • Branche
    HRM / Organisatieadvies

Een stevig en concreet, maar toch een tikkie ondeugend logo voor De Buitenbocht.