CASES

Perfectie is het streven... enkele succesverhalen

Van groeien naar groter worden

Op deze pagina worden een aantal reeds door ons uitgevoerde projecten en de behaalde resultaten die wij hierbij hebben gerealiseerd uitgelicht. Bij enkele opdrachten is onze volledige methode toegepast en bij andere bijvoorbeeld alleen verbeterde online vindbaarheid gerealiseerd.

PRAKTISCHE GROEISTRATEGIE

Onze huidige opdrachtgevers zijn de ultieme ambassadeurs van ons werk. Dankzij de heldere en transparante samenwerking hebben zij reeds ervaren welke meerwaarde onze methode voor hen brengt.
Door zichzelf open op te stellen en open te staan voor onze ideeën en adviezen merken zij welke resultaten er in hun branche mogelijk zijn.

INTRODUCTIECAMPAGNE CHEESE CHALLENGE

Doel: Deelnemers en sponsors werven

Begin 2015 werd in Gouda een nieuw sportief evenement geïntroduceerd met een zogenaamde obstacle run, waarvan de opbrengst bestemd was voor een goed doel. De introductiecampagne met een nieuwe huisstijl, frisse website, slim adverteren en social media heeft naamsbekendheid gegenereerd.

RESULTAAT
Ondanks de ongunstige datum in maart, werd het verwachte aantal van ruim 600 deelnemers gehaald. Naast de hoofdsponsor Living Well hebben diverse Goudse bedrijven aan dit evenement bijgedragen. Onderaan de streep bleef € 20.000,- over voor het goede doel.

BEKIJK DEZE CASE


VUURWERKCAMPAGNE KARWEI BODEGRAVEN

Doel: Marktaandeel verkrijgen en vuurwerk verkopen

Voor Karwei Bodegraven hebben wij de introductiecampagne van de vuurwerkverkoop ontwikkeld.

In 2012 is de KARWEI in Bodegraven voor het eerst vuurwerk gaan verkopen. Het dorp Bodegraven kende tot die tijd reeds twee bekende handelaren in vuurwerk. Toch heeft Karwei Bodegraven deze markt in 2012 in samenwerking met Dutchvertising succesvol weten te betreden. Dankzij een slimme strategie, adverteren, online vindbaarheid en herkenbare vormgeving heeft Karwei Bodegraven voldoende markt kunnen veroveren.

RESULTAAT
Een succesvolle introductiecampagne met een herkenbare en zeer opvallende uitstraling hebben gezorgd voor marktaandeel.

BEKIJK DEZE CASE


MEIJERS HEIWERKEN

Doel: Meer aanvragen door online vindbaarheid

De website die wij in 2006 voor Meijers Heiwerken hebben gerealiseerd was in 2011 toe aan een forse update. Niet alleen qua vormgeving en techniek, ook op het gebied van verkoop was het nodige te verbeteren.

Naast het ontwikkelen van de nieuwe website is met vrij eenvoudige middelen een verbetering in de zoekmachine vindbaarheid gerealiseerd.

RESULTAAT
De verbeterde vindbaarheid van de website en het gemak waarmee potentiële klanten een offerte kunnen aanvragen heeft ervoor gezorgd dat Meijers Heiwerken een toename zag van 70% in de online aanvragen.

BEKIJK DEZE CASE


WEBSITE CAMPING STREEFLAND

Doel: verhuur accommodatie (staplaatsen en zaal)

Na een aantal jaar is eind 2014 de website van Camping Streefland volledig vernieuwd. De website die wij sinds 2006 beheren was, ook na vernieuwing in 2011, op meerdere punten gedateerd. Hoewel de website nog prima bezoekersaantallen had, viel de conversie tegen.

RESULTAAT
De nieuwe website lijkt op een online magazine met veel beelden. De website is responsive (geschikt voor meerdere apparaten) en wordt goed gevonden in zoekmachines. De conversie is inmiddels fors vergroot en het campingbedrijf ontvangt nu concrete reserveringen.

BEKIJK DEZE CASE